Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Johnny's Burger Company Eindhoven. Meer weten? Ontdek meer
Joelle
21 jun 2026 om 21:51
Burgers en friet heerlijk! Duurde wat lang voor het er was maar was het wachten waard.
poepie
20 jun 2026 om 23:44
Koud, vies, goedkoop voor meerprijs. Slechte levering. Vergeten producten. Duurt 2 uur lang. Oprecht dit is het slechtste bedrijf waar ik ooit iets bij gehaald heb. Bespaar je de moeite, niks bestellen. En het is heel vies.
Cade
18 jun 2026 om 19:13
Top
Kristian
16 jun 2026 om 9:29
Buono!
Man
14 jun 2026 om 10:01
Na een uur en drie kwartier wachten komt de bezorger met een tas ijskoud eten. Het eten mee terug gegeven aan de bezorger, ik wil geen koud eten na bijna twee uur wachten. Kom ik de volgende ochtend buiten, staat het eten voor de deur in de regen!
Sara
13 jun 2026 om 9:07
het is zo vies je kan beter thuis je eigen burgers maken, het was koud, friet was smaakloos en zoutloos, de crispy burger was totaal niet crispy en de burger smaakte gewoon zo vies en koud, en ik vroeg om mayo en ze gaven mij ketchup
Kris
12 jun 2026 om 21:17
Kwam na anderhalf uur. Burger miste en bij mn wrap had ik gevraagd of het zonder sla en tomaat kon. Dit zat er wel op. Ik heb extra betaald voor bacon en dit zat er niet op. Meerdere keren gebeld maar er neemt niemand op. Voicemail ingesproken geen a
Fatma
12 jun 2026 om 3:01
Helaas verkeerde burger gekregen. Saus zat er niet bij. Kon niet meer bellen aangezien het al dicht was.
Andreas
8 jun 2026 om 23:21
Eten was lekker alleen wel ons drinken vergeten
Kay
8 jun 2026 om 21:08
De burgers waren kleiner dan normaal. Daarnaast was de friet koud en hebben we de verkeerde saus gekregen. Niet wat ik verwacht voor €20+ euro pp